Eriksdalsbadet

hej det är söndag i dag och jag vet att jag inte har bloggat på 2 dagar men jag är väldigt ledsen för det. förra helgen sa jag att jag hade en hemlighet som jag skulle berätta men jag glömde så jag berättar nu 15/1 ska jag till INDIEN i 3 veckor jippie + att jag sökte in till södertörnsfriskola. På måndag ska jag och min klass till erikdalsbadet ^^ KUUUUUL. Idag var det lucia så jag har varit i kyrkan och gått lucia tåg hela dagen

(ni kanske inte lägger marke till det men hamstern har en lucia krona)






hasta la vistadet är en anime flicka

Kommentarer
Postat av: carro<333

Asså jag älskar din blogg och dig jätte mycket jag var i kyrkan och såg ditt lucia tåg du ägde. Jag ska gå när ni har julspel också <33333

2010-01-07 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0