Bloggaaaaaaaaa

hej idag har jag sett på new moon den var jätte bra!!!!!. Sen kom vi hem och åt godis. Sen såg vi på lite av eragon. SEN chattade vi med en av elsa.hs klass kompisar och då gjorde jag denn lilla dikt .Hrrmm.. en dikt gjord av elsa van beethoven Hrrrmm.. du är bög och lite trög jag är gay och tjej. Den är inte sann men rolig. Jag har tjatat och tjatat på att jag ska få blogga för elsa men hon bara vänta.. vänta.

e det nån annan en jag som har läst new moon?




Hasta la vistahund

Kommentarer
Postat av: cremen äger fett

den var jättebra

2009-12-10 @ 15:26:37
Postat av: Eruzuu

i know.

2010-01-07 @ 16:32:59
URL: http://elsasjokvist.blogg.se/
Postat av: elsa

HATAR TWILIGHT FATTAR IUNTE HUR JASG SKREV DET DÄR

2010-10-01 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0