JAG HAR ÄTIT GODIS!!!!! >3

gud vad jag har saknat godis det var så längesen men nu äntligen får jag äta det igen jag har ansökt om att få en egen video blogg men vi får väl se hur det går det har ju varit höstlov och jag har varit på landet utan dator :(P
men nu är det måndag igen jippie idag har det varit skola och kollat på arn och sen åkte jag till staller som valigt men sen blev ´det ovaligt för pappa kom redan halv 7 (han brukar komma kvart i 8) och hade med sig choklad pinnar till alla för på sundby har vi en liten tradition att om man ramlar av får man bjuda på tårta och förra gången red vi barbacka och jag halkade av 2 gånger




                                                             Hasta la vista<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0