Cha!

Cha allihopa. Idag har det varit skola inte så ovanligt jag vet men endå. på fredag ska mamma med till skolan ska bli fett kul. om två veckor är det öppet hus ska bli fet roliigt! jag ska spela upp den där pjäsen om kung magnus
nåja i dag var det kör det var som kören brukar vara men på hem vägen var det inte alls som det brukar vara för då slog jag till Matilda (en av mina kompisar) på näsan (inte med flit ) vi var tvugna att gå in på ICA kvarnen och be  om näsdukar. Det tog rättså lång tid att hitta så Elsa skulle kolla hur mkt pengar hon hade på sitt kort men då pajade typ hela maskinen och Elsa fick inte ut sitt kort men tillslut gick det. ja, det var nog allt jag har gjort i dag

                                                                  Hasta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0