Gäsp!!

Idag har jag sovmorgon sklan börgar 20 i 9 jag vaknade 20 över 7  och nu är klockan 8 så jag har lite tid på mig i dag ska jag klippa mig yey!! jag ska bli snyggast på skolan (hoppas jag) jag har fett med tränings verki benen för att jag red i går (vi stod i lätt sits (när man står upp i stig byglarna)hela lektionen) jag tror att våran so lärare lotta kommer in i dag och övar med oss på våran pjäs til öppet hus jag kan redan allt så här är det

reporter: hej och välkommna till "vem sitter på tronen" tack för att du ville komma och att jag fick ställa dessa frågor till dig
kung magnud(jag):ja fråga på du bara
R:när var du kung??
jag:mellan 1319 och 1364
R:det var rättså lång tid
jag:ja,men när jag valdes till kung på mora äng så var jag ju bara 3 år så jag fick ju in te styra riket själv förän1332
R:då var du bara 3 år
jag:hmm du är bra på matte du...det stämmer
R:men varför ........


ja om ni vill veta mer av manuset så är det bara att lämmna en kommentar så skriver jag hela

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hej hej elsa fin blogg du har, jag hann tyvärr inte komma på öppet hus (jag hade dans) men jag skulle gärna vilja höra klart pjäsen så om du ville vara så snäll och skriva ner manuset till mig så att jag kan läsa det!!

tack på förhand önskar personalen (cornelia)

2009-10-25 @ 15:41:22
URL: http://systrarmedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0