Glad påsk

Heej jag ska åka till landet snart så jag säger glad påsk och önskar er massa godis redan nu
set
Heehe jag som påsk kärring  
(vissa kanske tycker att jag é för stor för att gå påsk kärring för jag é ju faktisk 12 men skit i det det är jätte kul att gå runt och plinga på dörra och säga ''GLAD PÅSK'' och sträcka fram korgen)
vi( det var inte bara jag det var jag min klasskompis matilda och hennes 3 bästisar) 
fick massvis med godig vissa fick faktisk säga till oss att det kom fler påsk kärringar heheeee.
 Ajja nu ska jag rekomendera en av mina kompisars bloggar http://mysanbloggaren.blogg.se typ
jag tänker inte swäga vad hon heter.Ohh nu har jag skrivit mycket kommer nån orka läsa det här skriv en kommentar i så fall nu måsste jag packa



zdg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0