fågestund

6riu

hej Eruzuu jag heter Carro och jag älskar din blogg (fattar inte hur jag läste kissies förut)
Jag har 3 frågor är du ihop med nån?
har du ngra syskon?
har du förlängt håret (det ser ut som det)

hej Carro. Tack så jätte mycket^^)
Nej jag är inte ihop med ngn
Jag jag har en storebror han é 29 och har flyttat hemmifrån
Nepp jag har inte förlängt håret.


hej eruzuu vem är din idål min är robert patingson
Har du läst ALLA twilight bökerna? det har jag
grattis i efterskot

Emilia 9år

hej Emilia
min största idol är Ashley Tisdale.Hon spelar Sharpay i High school musical och har gjort 2 skivor
nej jag har inte läst alla jag ska börga på 4
tack så mycke

Hej jag heter Jessica och är 13 år
jag äääälskar din blogg var det kul i Indien?
Har du haft nån blogg innan den här ?

Hej Jessica tack för att du tycker om min blogg
ja det var jätte kul i Indien
jag har haft en blogg som hette sivinifixsarna fast jag skrev typ bara
''hej det här är min nya blogg''

skicka gäärnA inn mer frågor så kanske det blir nån mer frågestund^^)


Sayonara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0