Hhhemm....

Idag ska jag aka hem (eller kanske imorn klockan 5.25  pa natten) skont ja saknar verkligen allt och alla . Jag har pratat pa telefon med minstorebror han sager att det som varmast har varit 11- . Burrrr.. jag som fryser i 20+nu ajja jag far val vanja mig. Nu har vi flugit ifran varkala och landat i Bombay Mumbai har ar det valdigt likt stockholm fast mkt mer palmer och kossor. vi ha varit ute pa elephant iland  dar finns inga elefanter men massa  apor ochh hundar. ajja idag ska vi till dom hangande tragordarna dom berattar jag mer omna jag sett dom





MISS U!!!!!!! *KISS*


Kommentarer
Postat av: Martin

Asså é du assss snygg eller love your blogg <3333

2010-02-05 @ 07:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0