TEST

TEST!!!


Ditt namn? - Elsa
Dina smeknamn? - ERUZUU
Vart bor du? - Huddinge
Ditt födelseställe? - sthlm!!!
Är du höger eller vänsterhänt?-Höger
Har du piercingar? -NEPP (Om det inte räknas med hål i öronen)
Favoritdag i veckan? - ehh...Fredag, lördag, Söndag
Din ögonfärg? - Typ Blå grå ^^)
Din hårfärg? - Blond (mamma säger att jag har lite röd färg mä)
Är du kittlig? - Yupp absolut
Vilken skola och klass? - 5B på en skola näära näära
Äger du några vapen? - NEJ?
Har du egen dator? - Ofcourse
Röker du? - Nooop
Sjunger du? - Yupp
Duschar du dagligen? - hmm.. typ antar jag
Vad gjorde du kl 08 imorse? - vaknade lr somnade om
Vad har du gjort idag? - sovit, sett på tv, spytt, ätit blåbärssoppa och bloggat
Vart befinner du dig just nu? - I data rummet
Humör just nu? - TRÖÖÖT
Skorna du hade på dig idag? - ehh.. jag har inte ens strumpor
Kläder du hade på dig idag? - mjukisar och love tröjja
Smink du hade idag? - nothing eller jag hra lite pastell krita sen i går (jag rita)
Har du använt någon hårprodukt idag? - NEJ!
Vem ringde dig senast? - Pappa
Det senaste någon sa till dig? - ''vi går ut och skottar''
Det senaste du sa till någon- '' okii''
Gillar du när det åskar? - Yupp skit kuult
Bästa doften? - ehh...
Sommarplaner? - Skåne, E s h ii, landet och Sara och Selma antar jag
Hur många kuddar sover du med? -typp 0 puttar alltid undan dom
Morgon eller nattmänniska? - Både och
Vad har du för mobil? - ´sony ericsson pretty good
Har du bra betyg? - ??hoppas det??
Vinter är bra för att? -ALLLLLTTT!!!!!!!!!!!
Sommar är bra för att? - Värme, bad, shorts
Något av det klumpigaste du gjort? -ehh.. mkt
Över 100 kontakter på din msn? - ingen anining
Bra eller dåligt självförtroende? - Braaa!!!
Har du facebook? -yuooppp
När grät du senast?- i förr går när jag spydde

Av: http://soniavackraste.blogg.se 
E s h ii sa att jag fick låna det



ja så é det surrr ni



Sayonara (igen)

Kommentarer
Postat av: sonia<3

Hahahah ni behöver inte änns fråga ! ^^<3

2010-02-20 @ 15:06:15
URL: http://soniavackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0