I INDIEN!!!!

Hej allihopa nu ar jag i indien. det ar varmt har 35 grader men jag smalter inte. jag har badat och solat och vart inne i huvestaden i kerala trivandrum dar var vi och sag pa ett tempel och sen akte vi till en marknad connemara market. Taxisarna har ar sma och har 3 hjul det far plats 3 i baksatet och en i fram satet. Det oppet pa bada sidorna (alltsa inga dorrar eller fonnster), dessutom kor dom som galningar. Imorgon ska vi till kutchin (jag vet inte hur man stavar det) dar vet jag inte om det finn s stran men dar ska vi nog mest shoppa och kolla pa djur i djur parker och sant. Oroa dig inte Elsa du ska fa presenter jag lovar. Idag fyller mamma ar sa vi ska snart ata middag och fira hos er ar val klockan 15,00 typ men har ar den 19,20. Jag kan tyvvar inte ladda up nagra bilder for internet ar inte sa bra har men jag lovar att ta manga och ladda up hemma sen





love you/me

Kommentarer
Postat av: ESHII<33

Hej Elsa!!!

JAG SAKNAR DIG!!!

(Du kan inte fatta hur mkt!!!)

Gratta din mamma och tack^^)

Du ska få en fiin present när du kommer hem igen^^)

Miss you<33

<33Sees<33

2010-01-21 @ 18:15:04
URL: http://eezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0