snaart

jag är så spänd jag ska få åka flygplan för första gången sen jag var 5 =) nu har vi ätit frukost och jag har gjort mig i årdning. Jag ska försöka blogga mycket i indien men eftersom vi inte har nåt typ trådlöst internet som man kan gå vart som helst med så måste vi gå in på internet caféer. Jag har köpt en ny kamera en canon IXUS IS 100 i silver ientligen ville jag ha röd men det fanns inte =(


så här ser den ut

och så här bakifrån

fin va!! Den är typ pytte liten men tar super fina bilder så ni kommer nog få se mycket av indien



love you/me (orkar inte ha en bild)

Kommentarer
Postat av: Eshii<33

OMG!!

EruZuu jag kmr sakna dig såå mkt!!!!

Sees och ha en jätte bra tid i Indien!!!

See yaa

PS se till att jag får mkt presenter^^P DS

2010-01-18 @ 23:25:30
URL: http://eezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0