vaaarmt:,0

Hej ni vet inte hur skont det ar att ha fatt komma upp i bergen. Nu ar vi i Munnar har ar det bara 25 grader ungefar, pa kvallen ar det 15-20grader och pa natten ar det bara 10. Idag fick jag typ varsta migran attacken jag hade sa himla ont i huvet (kanska for att man ar 1500 meter upp i luften) vi har varti Kochin 2 natter och dar traffade jag en katt den hette Sulley (Miss U kattis :&.) Vi har akt bil hela dagen idag  men stannat i orttragardaroch vid vattenfal och... Vid ELEFANT RIDNING.Jag red en elefant som hetter Lechmir det varen tjej . Jag saknarer dar hemma



love you/me

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gu vad jobbigt men gu vad ni för högt uppe men vet du hur högt 1500 meter upp det är as högt hejdå

2010-01-26 @ 20:13:49
URL: http://jossanbornholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0