Varkala

hej alla jag ar i Varkala. Har ska jag vara i typ 5 dagar sen ska vi flyga till Bombay. Inna vi kom till Varkala var vi och akte en backwaters tur med en stor bat pa kanaler. Vi sov pa baten i ett litet rum. sem har vi shoppat en massa. nu har vi traffat en av mammas kompisar Annika snart ska vi hem till dom och ata fisksoppa . Annika bor har i Indien pa vintrarna. Vi har hyrt ett litet hus med en toa och ett sov rum. Det ar jatte bra strander har och 25 grader varmt i vattnet XD



MISS U !!!!! *KISS* 

Kommentarer
Postat av: josefine<33

Haha har ni inte å ä ö elr nä jag bara skoja asså visst är jag rolig:)

Men jag hoppas att du har det bra och så sola mycket och ta det lungt måsga kramar din Jossan<33 PUSS PUSS VI SES ALLA SAKNAR DIG!!!

2010-01-26 @ 20:07:11
URL: http://jossanbornholm.blogg.se/
Postat av: anna

hej elsa saknar dig så ses snart

2010-01-28 @ 18:32:20
Postat av: E z z y

AHUGA...

MISS U <33

Kan nt fatta att jag inte har gjort sjävlmord än;))

e dööö tråkigt i huddinge utan dig.

C yaa luuves:E z z y

2010-02-01 @ 18:56:01
URL: http://biqou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0