HSM 2

Hej sverker, och alla andra glada barn som dricker öl *fniss* flumm flum tugga gum :)








mumsfillibubba mukka alá kanin
Vi har sett på.... High School Musical två  INTE 1 LR 3 2 222 FATTAR NI T V Å  SOM I ''TVÅ ELEFANTER BALANSERADE PÅ EN LITEN LITEN SPINDEL KOORRV DET TYCKTE DOM VAR SÅ ELEGANT SÅ DOM GICK OCH HÄMTADE SIN MORMOR ELEFANT''

JA JAG tror ni fattar nu lr har jag många sverkrar som läser om ni heter lr känner nån som heter sverker KOMMENTER och skriv :P

P.S. I love you. Ech sover i sängen under min säng tekniskt sätt är den... 1 meter under min säng men den har ben och en tjock katt i sig :P
gsaefwef

bilder på den stora tjocka katten som tar upp halva sängen så Ech inte får nån plats ''Hejja Kattis''


den här otroligt bra och lärorika filmen har vi sett :)


/ Elsa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0