Intervju, med Anna

Okej här kommer en intervju med Anna om Sommar lover
Hur känns det inför sommarlovet: Jättebre ...eh ofcourse

Hur känns det då att ha gått sin sista dag i 5:an:
Ehh.. det känns både bra och sorligt... och Elsa la en braaakareeee!!! hmhmksetssss

Har du en fin skolavslutningsklänning beskriv den:
Helt underbar modärn och snygg den är rosa och vit rutig med en rosset om midjan....helt underbar eccchhhh

mm, okej ehhh mmm aaa: ksshihihihiHAHAHAHAHAHA!!!!!! TSS HAHAHIHIHIHI

emmm.. hahahaha jag måsste kkkomma på nån fråga ehh.. ffff hur låter det fff ehh... vilken lärare tkr  DU bäst om??: jaa, det är ju en svår fråga ehh för jag tkr Minna och Annica är nästan lika bra

sa ''Nästan'' det måste betyda att du tkr mer om nån av dom: Asså mm varroch dom är ju bra på sin sak men jag tkr nog att ehh Minna är lite bättre bara en ehh. men det är svårt att säga men jag tkr båda är lika bra på sitt sätt

ööhh skriv kramp. ehh okej men va faan kommer dina föreldrar på skolavslutningen??: naeeejj inte mamma men pappa kmr nog.. om han hinner.

Okej där var intervjun slut: Amma bee amma bee hahahaha.. Elsa tkssss

mammas ådikt om intervju jättesuperbra


/ Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0