Sonias, Elsas och mitt lilla trvila flummmmm sa

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

hej hej sonia hej på dig sonia

sjungs med melod til hej monica

välte just ner alla böcker från mitt skrivbord kul va ÅÅÅÅÅÅÅA

Vi mådte äta mer läsk dricka chips

cha

GANGSTER SYSTER (a' säger:HEJ!

hahahhahaha, klant <3

va?

vadå måste äta mer läsk & chips?

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

vi ä fliga Eksa

haha Eksa

vg??

GANGSTER SYSTER (a' säger:inget

installerrar wbcam

aja, vänta lite

installerar*

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

0klej Greta bygger kojja hahaAA

GÅ IN PÅ

den ääggve

suuger

degt vaert velxssa s d sgthjec

* det var elsa.s s skrev

yupp

http://fjortizzzzzzzzzz.blogg.se

GANGSTER SYSTER (a' säger:det äe din & elsas va ?

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

skrev fattar du s iskrev haha

GANGSTER SYSTER (a' säger:va?

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

nae O_o

gå åpå eniro.se

den ääägerr

hej greta

gån på m bloggaah

sooo elsah sittle

http://kissies.se

GANGSTER SYSTER (a' säger:elsa du är full

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

nej ä ful

jek ksgh

(elsa.s täx nä hon ä ful)

tex mex :') glädje tårar öl är gott

blåslagna blåmärken tssss

GANGSTER SYSTER (a' säger:haha

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

bliva killar blivande brud

GANGSTER SYSTER (a' säger:hmm niiiice

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

största killar av island

b*b*

*a*e

hon vet ionte a<TTT DERT ÖTYDR DET JZAGF V,YEMSTR

GANGSTER SYSTER (a' säger:haha

okejejejjjjj DD

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

<8LOLEDODSENON VOVI ÄROR LOLITOTE CRYYYSIS

MUCKLERR

ELSA AR Små

GANGSTER SYSTER (a' säger:nice (??)

haha

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

tror f satt kontraktet i halsen

mighi

hoho en hund

GANGSTER SYSTER (a' säger:kul -.-'

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

får ( Elsaorna ) lägga ut denna trevliga lilla konversation på m lilla trevliga blogg elsabefu.sjokvist.erusa ??

????

?

?

?

?

GANGSTER SYSTER (a' säger:sure..

ELSA!!!YAAAAY JAG HAR MSN!!! säger:

?

yy

tack

GANGSTER SYSTER (a' säger:VISST FÖLR FAN!!!!

skoja <3




Jsg ä flummgubbe och korkskalle pissa hihi

ses imorrn då skall lilla jasg rida och gå på kallas
så häer ser en äk5a flummgubbe ut↓ sök själva på google
/ flummgubben/gumman Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0