Test , pest ;P nope man test

Piercingar: hål i öronen
Tatueringar: Nope men vill kanske ha när jag blir större KANSKE!!
Längd: 174
Skostorlek: 39
Hårfärg: Blondin
Är du kär i någon: Maby, maby not
Önskar du att du bodde någon annanstans: Neij har alla vänner i huddinge så...

Tänker du på självmord: Tror inte det
Tycker andra att du är attraktiv: Absolut (hoppas vi)
Dricker du alkohol: Nej har smakat öl smakar uuääähhhh
Använder du droger: mm..?? självklart att man säger det om man gör det också??
Vilket shampoo använder du: olika just nu nåt från ica
Vilken parfym använder du: en från Indien som luktar jasmin
Vad är du rädd för: hmm.. mörker fast inte så mkt men typ spökhus och sånt (??vet inte vrf??)(!)
Gillar du att tvätta: Nej och jag kommer aldrig att göra det
Gillar du Berg-och-Dalbana: OFCOURSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'♥

SENASTE..
Film du hyrde:
ingen aning
Film du köpte: ingen aning
Låten du lyssnade på: Just wanna be whit you hich school musical 3
Låten du hade på hjärnan: bög mamma kines
Personen du ringde: Mammsen
Tv program du tittade på: nåtom national dagen
Personen du tänkte på: Emma P.g.a ridningen 
Personen du krama: Nån i min klass 
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
jaa nån kusin pappa lr nåt sånt
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: mm..
Varit i slagsmål: Aldrig slagsmål men typ att man slår varran !
Blivit arresterad: nope
ANTAL..
Gånger du varit kär:
 typ 6 ggr
Gånger ditt hjärta brustit: ingen
Hjärtan brustit på grund av dig: inget hoppas jag
Tjejer du kysst: mamma elsa.h haha
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ 1 Elsa är nog inte så vanligt
Ärr du har på kroppen: 18
SENASTE..
Bok du läste:
harry potter och den vises sten för 1456677 gången
Personen du fick mail av: Mailar typ aldrig
Personen du fick brev av: ?
Personen du fick sms av: typ Hanna
hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: kläder
Vad har du gjort idag: massooorrr
Var det kul: ¨ja det mesta ^^
Hur tidigt stiger du upp: 6,45 heleger typ 8,30
Gillar du att slåss: inte på riktigt men med Elsa.H lr nån kille
Vad ska du göra idag: RIDA BARBACKA!!!!!!!!!!!!!!!'
Är du seriös: JAAAPPP
Vad är du allergisk mot: myggbett plåster
Var har du ont: nowhere
Använder du hårspray: Oftast
Kan du stå på händer: Jaa
Favorit serie: simpsons typ
Håkan Hellström eller The Ark: ingen
Salt eller socker: socker XD
Gillar du ketchup: Ja jag gillar teckchup
Är du glad nu: ja,
Var du glad igår: såklart! 
Känner du nån som jobbar på sjukhus: tror det
Vad dansar du till: ??
Stockholm är: i mitt hjärta XD
Göteborg är: Mina kusiner bor där 
Kan du sjunga: Jaa tkr jag iaf
Mer värt än guld: Min familj
Spaghetti eller makaroner: makaroner

måste cyckla till stallet nu sees

/Elsa

Kommentarer
Postat av: Elsa<3

Haha du tog den där från sonia :P

2010-06-07 @ 18:27:49
URL: http://erusabefu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0