Ställt om klockan

aaHeej jag är ledsen att jag inte bloggade nåt mer i går kväll men vi åkte och hälsade på en av mammas kompisar och sen kom vi hem 12 enligt våra klockor + att man ska ställa fram klockorna 1 timme så ja kvart över 1 sommnade jag igår. Men nu har jag vaknat och mamma och pappa sover fortfarande men snart ska jag väcka dom så att vi hinner till manga dock teatern  vi ska gå på idag den heter


kull va Elsa.h ska också med man nu kommer litwe bilder från gårdagen
rhre
Den här tycker jag är asa cool jag vet inte varför den bara är det
aa
Jag spelar ''du ska få min gamla potta när jag dör'' på ukulele
jah det var inte så mycket bilder men någrra


zdg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0