Urk

GÄSTBLOGG - ELSA.H


Hej hej vad gör ni?!
Ehhhe jag vet inte vad jag ska blogga om men bara så att ni faktiskt vet!
Jag är Elsa.H Eruzuus/Elz eller Elsa.S bästis (Kalla henne vad ni vill;D)

Lite information om Elsa.S

5 snabba fakta om mig och Elsa!:

1:Hon är envis och ska ALLTID ha rätt!

2:Eruzu betyder Elz på Japanska!

3:Eshi betyder Esi på Japanska (Man kan ALDIRG bli för självgod... Inte jag iaf!)

4:Vi är båda 12 år gamla!

5:Båda gillar manga (men enligt mig mest :P )

Japp det var det:D

Gå in på min blogg(Man ser den inte den är vit färgan men det är antingen här breved elr under!!) http://erusabefu.blogg.se

Där kan ni få mer smaskiga detaljer om Elsa sjokvist:P

NOT!!

(Eller kanske men säg inte det till Elsa!)

Och för att inte bryta grejjen som elsa tog från MIG!!!!
(Sayyo grejjen) så kommer den här igen!
zdg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0