Vilken dag!

idag hade vi friidrtotttsdag det var roligt.
När vi hade sprungit 60 meter samlat varv och stötit kula sprutade jag lite vatten på emma
och hon spruta tillbaks jag spruta typ på jennifer men sen sa vår lärare till att vi skulle sluta och det gjorde vi.
 Sen när vi åt lunch Sa christer vår gympalärare att man inte fick spruta vatten på banan lr nedanför läktaren han sa inget om på läktaren. Sen retade Matti Nicklas och han tog hennes vatten flaska och hällde hela över henne sen skulle han spruta mer då tog han min vattenflaska jag fösökte ta tillbaks den då hälde han den över mig :( sen började alla skrika: vattenkrig, vattenkrig! och typ alla 6:or spruta ´vatten på varran sen sa christer nu får 5b gå hem och vi ba VA!!!???. sen på hemvägen åkte ngra  buss så jag och 5 mer åkte hem till vår lärare där spela vi rugby hade vattenkrig sprang i vattenspridaren åt glass =) :D ;) :P
sen cycklade vi hem helt blöta och sen gick jag och jenniferoch shoppa jag köpte ett armband :)

typ så här der tröjan ut:)

 
bra parodi!

/Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0