SPINDEL!!!!!!!@

Heehee, igår natt typ... så såg jag en AS stor spindel kila (lr vad det nu heter) över golvet...
Jag blev så jävla rädd så jag började gråta!!!!!
UÄK!
Jag trodde jag såg att den kröp in under min säng, så jag tänkte stänga dörren och sova i sofforna.
Men sen såg jag att den fortfarande låg på mattan.
Då gick jag in i köket och hämtade ett glas, och fångade spindeln.
Sen bar jag ut den men jag tappade glaset och vågade inte hämta det!
Ska kollla om det fortfarande ligger där!
Det låg där, ingen större skade skedd lite repor bara...
Jajja.
Ska klippa mig på torsdag, det var ett år och två månader sen jag klippte mig senast.
Nu ska jag rita en fin bild i paitn.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0