Asså, Gaash!

Hrm, Elsa kan du snälla sluta vara anonym i dinna kommentarer?
Cuz, ya know that's just NOT cool...
Så just nu hatar jag 709.
Jag stod på busshållplatsen och hoppade pch vinkade, och den ba körde förbi mig
JÄVLA AP BUSS
Så jag cyklade 5 km I bara tjock tröja, och skit tunna ridvantar : [
Men ridningen var kul... förutom delad där jag fick FIndy!
Jajja, halva lektionen var hon  slöare än vad Dexter är litet, sen halva lektionen var hon skiiiiit snabb!'


Heheh :]
 Det övanför skrev jag i trosdags!
Men nu äre LÖRDAG och Elsa och jag ska...JULHANDLA!!!!!!! :]
yEEEEEEY!


Yes, jag har opererat mig lite... men säg inte till ngn, det märks juh knappt!




HEeheh



Nejj men vad ska man skriva nu?
uhm...
JA...
AJg skriver kanske mer senare (vi får se)

Gunnnat!

Kommentarer
Postat av: Elsa, nöjd?

men, du ser ju min IP adress. Då fattar du väll att det är jag, eller vill du bara att andra ska se vem det är som kommenterat????!!111 xD?

2011-12-10 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0