I'm awesome!

/\
 I
 I
Totally true!


Hejhej, idag hjar jag vart med dom bästa


Det var fett awesome!
Uhm...
Julkalendern var bra tyckte jag : ]
Eller, asså, den verkade bra.
Jag kan typ inte sluta mina meningar med punkt längre, I have lost that ability...
Slutar jämt med Punkt, punkt, punkt...
Men det ser så konstigt ut så nu ska jag bringa back PUNKTEN!

Den lilla tjejen är sååååååå söööööt!!!!!
mIn data är segooooooooooooooo.
Såg ni? PUNKT!



Varför händer det inget när man drar i snöret på svt:s barn sida?


Man kan dra i det, men inget händer, STUPID!


Ajja
Gunnat GERDS!


Kommentarer
Postat av: Gerda c:

Hejseli '-' är osäker på om jag ska svara gunatt elr ej owo

2011-12-02 @ 17:26:08
Postat av: Anonym

Det blir bubblor om man drar i snöret... för mig iaf!

2011-12-02 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0