Annnnnnnnnnnnnna

hej hej snart ska jag till Anna :D
närmare bestämt 20 i 6 ska jag gåå...


okej jgah aringen aning om bad jag ska skriva.
just nu lyssnar jag på introt till scrubs :I
määäp
jag har verkligen inget att skriva om så jag gör en sån där liten test sakamojjj :D

Namn: Elsa
Ålder: 13 :D
Bästa vän/vänner: Elsa.H och Anna
Hårfärg: Brunrött
Ögonfärg: Grön blå tyyp
Vill du göra just nu: Ducha
Vill du inte göra nu: Massor av saken :I
Humör: Glad/lessen

okeej det ädr var trååk
uftu
Hehe, kulig bild på mig när jag anna och Emma klädde ut oss för att göra Anitas show :D
r
jag tkr om den här bilden


seewwees

Kommentarer
Postat av: Emma

Så här borde det stå!



Bästa vän/vänner: Elsa H, Anna och EMMA :P

2011-02-26 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0