:D:D

heej allihopa idag ska jag kanske vara med Elsa.h :D
ehm...
idag hade vi EV ( levens val)
jag har drama så vi ficke ett tema av minna 8 min lärare ) temat var 7:ans sexualkunskap, sen skulle vi spela upp en improvisation av det..GISSA om det var pinsamt...
hehe..
när jag och matilda gic k hem idag kom vi på den här briga iden om att man skulle kunna teleportera sig vart som helst.fast bara i närheten av där man é
sem skulle man kunna teleportera sig till typ thailand men då måste man betala till flygbolage man vill åka med och visa upp pass...
teleporteringsknaparna kan man ha på ett armband lr mobilen...

längtar efter att få åka snowboard...

snart är det iaf sportlov


hehe några av dom många saker jag kmr göra under sportlovet :D

seeewwwweeeess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0