EEEEEEEEELSAA.H

hehe hej jag är hemma hos Elsa.h :D
jag villd inte åka till landet så jag stannar hela helgen hos Elsa:D
Anna är hemma :D:D:D:D:D
Idag var jag på nån sorts audition...lessen Manda för att jag inte ringde men jagh ra vart hos >Elsa.H :/
jag och Elsa gick runt lite i stan och bråkade om vart vi skulle äta...Gissa vad det blev yupp Mcdonalds såklart :/ :P


vii ;D
 neii men kan blii ;)
neii skujja bra:)
lr göörjag?
jo sklart jag gör
haha om Gerds... läser det här så jag ba skujja ba skujja ba skujja

LOOOL!
LSHTMPAFITTM=Laughing so hard that my pants are falling into the mud :D

Saker vi har gjort idag :D

Prov filmat:D
Etit (hehe stockholmska som Mowgli :D)
Näsvisa mot varran :p
Inte tappat bort oss :D
Sovit till halv 8 typ...


hehehehe

sess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0