Krulligt hår :D

hej hej jag har sovit med 14 flätor :D
mitt håt ät JÄTTE krulligt :D
jag ska försöka lägga upp lite bilder :D

uuum jaa det är lite svårt att ladda upp bilder och det hät verkar vara en av dom enda jag kan ladda upp...

Yeey det här var när jag recis hade att ur flätorna!

inte så fin det finns roligare men här hade jag borstat håret...

den här var så fin så att jag bara var tvungen att lägga ut den...

Manda :D

Asså lessen Elsa men den var såååå fin!

på väg hem till farmor och farfar på juldagen...


ajja nu ska jag nog sluta blogga...


seeewwweeesss

Kommentarer
Postat av: Gedao :)!

Men guud vilken fin bild på mig o.O!

Tur att du höll för ansiktet iaf D:!

Huh. Utterycket i ditt ansikte på andra bilden var verkligen elsigt owô!

2011-02-25 @ 07:54:34
URL: http://gerdagroda.blogg.se/
Postat av: -.------'''' Elsa -.--------''

Men elsaaaa, mobbare ;D

2011-02-25 @ 11:57:16
URL: http://sanosfnwaoifowaö.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0