Ny Buffy film...

ALLA SOM INTE ÄR ETT DUGG INTRESSERADE AV BTVS KAN STRUNTA I DET HÄR INÄGGET
tjo tjo, när jag hörde att det skulle komma ut en ny Buffy film blev jag as glad så jag sökte lite om den på google och nu vet jag inte ens om den kommer vara värd att se. Joss Whedon kommer inte att producera filmen, ingen av skådespelarna som var med i TV serien kommer vara med...
Dom håller på att leta efter en ny tjej till at spela Buffy, men den enda som kan göra det bra är SMG.
Och om Willow och Xander ska vara med... kommer inte funka med andra skådespelare, jag menar har ngn sett piloten av buffy jag kan lägga upp den. Men om ni ser den ocgh sen den ''riktiga'' så ser ni hur mycket ingen annan kan spela Willow än Alyson Hannigan...
hej dåå

Kommentarer
Postat av: matti

buffy suger :)

JAG MENAR DET

2011-01-19 @ 18:58:22
Postat av: Emma

SKRIV OFTARE!!!!!!!!!!

2011-01-21 @ 16:54:24
URL: http://www.emmahogdahl.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Buffy är så jävla bra! Blev förbannad när jag hörde om att skådisarna inte ska vara med i filmen, om den nu görs. Fattar inte varför inte originalskådisarna ska vara med. Det är bara löjligt.

2011-01-27 @ 10:52:41
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0