It's saturday, Oups...now it's sunday :/

Hrrrm!
Vad gör alla mina små puttiga myskoxar :3
Moii i sköna gröna...SKÅNEE!
imorrn det vara dop!
Jag ska ha på mig, en lång rosa linne klänning, en brun kofta och jeans blåa skor...
Elsa ska ha antingen en blå lr en vit klännig :DS
Naaw...Saga nosar mig mellan benen : ]
Nu skriker bebis : ]
Elsa sjökvist har en viktig anunismenty-!
Elsa den sjökvist gillar ej APPLE!'
VENNE, om jag har sagt det men jag har färgat håret!
orangey! lr orangerött.
Me like tis p I c T u R e!
Do YoU lIkE ThIs p I c T u R e,
if you don't i'll kill ya'
Mwahahahahahahahahah
vone, tvo, tree, tree victims MWAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!
En ökänd mona lisa läser kalle anka och jag har 2 ltr läsk (ca: 1,75 ltr nu)
Jajja om en kvurrt ska moii och H:et se på...
DumDUmFUmFUmFUmFUn HIMYM!'
Scrubs dance!
HIMYM dance (älskar den här!)
AAAAWWWW... har säkert redan visat den här men endå!!
Litte Failbara
Ennu en fail...
Angelus! me has coming up with den danse! moste jag iof...
Oups...
Jag trk om apple igenn : ]
sess
(fast inte dig°)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0