Grönaaaaaaaaaaaaaaann

Yuhupp...
Jag översatte min blogg till engelsa i google översättare, och man fattade inte ett ord ( testa själva så ftr nui : ] )
VI VAR PÅ GRÖNAN IGÅÅÅÅR!
Yeey, det var asa kul. Det var "meningen" att jag skle gå med Manda, Gerds..., Jossan och Madde, men Madde och jag gick med Petter och Wille ist.
Här kmr iaf ngra bilder.

INSANE!!!
(jag sitter och dricker shocklad i en kopp som Kattis har gått brevid KATT HÅR! )


Gerda innan retuscherin( hehe stavning)
Här kmr den lite *hrrmm* MYCKET! Snyggare bildern!

mkt snyggare

Madde : ]

Spökhuset och en liten bit av kvasten : ]

ajja ses


Kommentarer
Postat av: Madde

Very very kulish :D

de va roligare en va men trode ;P

2011-06-09 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0