Lalalalaa!!

It's a damn cold night!

I'm the ghost of christmas past, please don't look at my ass!
OMG it's kinda hot that you've got all these wires and tubes comin' out your body,
oups I just saw your balls and pubes.
C'mon drinkleys wake up I brought you some shape up's,
you used to be da' man now you can't even pick a grape up.
All i'm sayin' is you better not be fakin' this, I just foud a wallet is it yours?
Well i'm takin' it!

Howdideliedodidelie : ]
Vad gör ni då?
Själv gör jag inte mkt : ]
Jag har vart på teaterläger idag! : ]
Lill-Emma och Nellie (från ridlägret) är också med.
Det är Linnea mee!
Jag ska nog gå och lägga mig om ngn timme lr ngt : ]
Lägret börjar iaf inte 07.30 som ridlägret, det börjar 10!
Jag kan verkligen inte bara göra en punkt efter meningen jag måste göra en smiley lr ett utropstecken C:
Jag hittar inte min USB-sladd...vänta, jag ska leta lite : }
Yeey för mig för jag hittade den...NOT!
Men seriöst så jävla svårt kan det ju inte va!
Jag vet att jag senast hade den i duchen igår...
...men där är den inte nu.
(Asså jag lyssnar på musik när jag duchar, och då brukar jag ladda min mobil medans)
Ne, den är fanimej helt försvunnen ]:
Jippie, ag hittade den : ]
Nu kmr bilder

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Fairytale♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥´

Emma och Fairy's huvve (jag fotade medans vi red)
Erkänn att det ser ut som att det bara är Emma framför mig, men det är typ 4 pers till : ] ( med hästar )

Fairy's huvve och Twice's Roooompah!

MIn sötis♥ ligger ned♥♥♥

Jag älskar den här bilden!
Men nu har jag inga mer bra bilder förutom på min kamera!

Ses♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0