SLUUUUT!

Visst äre hemskt!
Ridlägrat är slut!"!!!!
vi hade tävling idag : ]
En dressyr tävlig och en hopp tävling.
Detta var dressyr programmet...
...Hälsa på dommaren vid X, arbetstrav i höger varv : ]
En 15 meters volt vid B, 3 serpentinbågar från A.
Sen snettigenom, mellantrav, avsaktning till skritt.
Sen liten diagonal till E, sen trav mellan E och H, Höger Galopp mellan C och M.
Sen ett varv på stora mittvolten, sen snettigenom, avbrott till trav innan M.
Vänster Galopp mellan C och H, ett varv på stora mittvolten.
Avbrott till trav innan K, vänd rätt upp.
Hälsa till dommaren vid X.

Gissa om jag VANN!!!...
...Nej, det gjorde jag inte.
Jag fick 92 p, hon som vann fick 106 p.
Emma kom 2:a i dressyr.
Jag kom 2:a i hoppning C:
YEEEEY!

jag har bilder men orkar inte ladda upp dom nu

hejsåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0