FÄRDIG!!!!

Heheh nu har jag sett på buffy ovh ritat :D

Hehe det ska vara Alyson hannigan ::D

Här kmr ngra andra bilder jag har gjort..(eftersom Att Jag Inte Har Ngra Andra Bilder Att Lägga Upp)

Bara ngn tjeje :D

Bara ngn tjej igen :D

Hehe över bilder har jag skrivir "Dadadamdamdamdam Buffy the vampire slayer *Buffy jumping down a hole*"


Nu kommer en bilde( rättare sagt 3 bilder) på min dörr :D




Haha blev lie muppigt men det är iaf min dörr :D

När bild

Och en till närbild :D

seeees

Kommentarer
Postat av: Gedao

elsa du är så sjukt bra på att rita '-' jag hatar dig wä :D!

2011-03-02 @ 09:16:47
URL: http://gerdagroda.blogg.se/
Postat av: Grymt bra ritat!!!!!!!!!!!

Fattar inte hur du kan älskling <3

2011-03-11 @ 14:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0