Header...

Jag ska göra om min header snart orkar bara inte just nu...
idag kanske jag och Elsa.H ska gå och sumo brottas :D
Nu ks ajag rita ngt kuligt i paint :D
Jusste ere ngn av er som har sett Burlesque!?  DEN ÄGER!!!!!
Hehe måste bara säga att jag kan spela scrubs theme song på gittarr ni vet den här "But I can't do this all on my own. I know, I'm no superman"
JA Jag vet vad jag ska rita. En manga som vi lärde oss rita på det därmanga ritar grejed :D

en liten fin muppad bild :D

här kmr ngra som jag har ritat i verkligeten :D

yeey

mehee fokusera på ansiktet :D

Och en kille :D

AAAAWWW!!!


Ehm..ja ngt trevligt ingen aning om vad för ngt trevligt...
Kan vara en ljusstake :D

sees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0