Bildeeeer! : ] ( TROR JAG)

Mehee, jag ska försöka ladda upp lite bilder från irelandeee!


Drogad bild på mig från teatern C:

En till drogad bild: ]

MOii ngn stans i irland : ] ( jag tror jag had den där frisyren på väg till galway )

Fint och gröpnt vare: ]

Yeey! Westport ( tror jag :/ )


Det står BTVS <3

FinFin Vänster Trafik : ]

Frukkost på påsk!!

Yo! Powerscourt (STAVNING!) Waterfalls

Blommishaar

JAG HAR ÄNTLIGEN TRÄFFAT HONOM!!!!!HARRY POTTER!!!!♥ C:

Träffade Simpson familjen också! (väldigt korta 'ärom)

Star Wars

Jihoo¨

Voff voff!

Yay

chips!

Kycklingar i ett skyltfönster
såååsötaa

mupp


OKeej, orkar inte lägga upp ngra mera nu.
Vi har Friluftsdag i skolan i dag.
Detbetyder att vi ärpå källbrink och provar på sporter hela dagen, men jag har int i halsen!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0