DADADAADADDADADADAAD WELL I WAS...

Hejj...
Idag äre skola :(
börjar med spanska... kommer fanimej inte ihåg ett skit...
COMO ESTAS?
Hola me llamo Elsa, tengo catorce anos.
Y tú?
 
Det är fan allt jag kommer ihåg...
 och Gato och Perro...
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH
Vill ni se vad jag ritade igååår.....
AAAHhhh... jag vet att ni inte vill, men ni får se ändå :3
ITS JESSIE J!!!!
Nu tycker jag vi ska ignorera håret, för jag kan verkligen INTE rita hår :(
 
Uhm okej så nu ska jag berätta min dröm...
Jag var på något slags läger... som var hemma hos mig... typ...
Brittany och Santana var där, men dom kände inte varran...
Sen så gick vi över till våra grannar som visst hade en jättestor klätterställning?
Där byggde vi en failad linbana, fast den var kul :)
Babay!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0