First, we've got to create... The mooooood...

Hellddee :D
Idag har jag vart m,ed manda och Julia :)
Tinkan rymmde, och Manda rymde också...
Fast båda kom tillbaka...
Yepp :3
(Är det konstigt att den här bilden seriöst fick mig att gråta..?)
HAAAALLELUJAAH!
Jag undrar om det finns ngn som bloggar så seriöst oseriöst som jag........
 
jag sitter och letar iphoone nue :)
jaojao
:3
 
Nu ska jag skaffa en ny tumblr...
ifall ni bva intresserade.
Vilken kanske betyder att ni slipper lite av mitt naya fangirlande3....
Min data har damp.,.. som vanligt :)
 
Nu sitter jag  här och lyssnar p en asa gammal spellista..
 
I LOOK AROUN TURN THE RADIO DOWN, HE SAYS BABY IS SOMETHING WRONG??
Nu tror jag att jag ska gå och skriva fanfics för jag har så jävla mycke Heya feeels... :'D
 
nej fan, ska ju göra header...
image
 
Igår/idag var det vänsterhäntas dag :3<3
 
nu ska jag göra header...kanske...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0