Look into your heart and you'll find..

Hej :)
Jag skulle vilja säga en sak... nej... jag ändrade mig...
Jag tänker inte säga, det får stanna mella Polis och mej ;)
Jag önkar att jag var en sån där snygg människa...
Jag skulle bara vilja säga att jag googlade just "Stocking Fetish"
Hhaha, det blev jag jag jag jag xD
 
Jag önskade att jag såg ut såhär:
Önskar inte ni också att jag såg ut sdär??
 
AAAAND JUST TO FEED MY WINKING FETISH;
 
VARFÖR UPDATERAS ALDIG MITT FAVVA FANFIC!??!?!?!'
Just nu heter det Tounge tied :)
Det handlar om att San är känd och sen träffar hon Brittaanyyyyy!""!!"!!!½
AAAAAAAAAAAAAAH
Nu ska jag länka för det är så jävla bra!
http://www.fanfiction.net/s/8230246/1/Tongue-Tied 
 
SÅ jävvla baaarararararrraaaahh!!!!!
damp
 
JUTTEJA
det är lea micheles birthday!!!
HAPPY BIRTDAY LEA MICHELE SARFATI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3<3<3<3<3'
 
 
Min lilla bäbis är redan 26 :')
 
Hejså
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0