Take me baby, or leave me!

Yekku ;:)
To the day Elsa and I are going to watch....THE AMAZING SPIDERMAN!!
image
image
uhuhuhuhuh
Jag läste att totally awesome fanfic, men det är slut på updates, och hon updateade igår, vilket betyder att det inte kommer komma snart D':
DET VAR SÅ BRAAAAAA

 
WElsa har tråkigt och går hem och hon ringer mig...
 
 
I get su effing distracted!!!!!!!!!!!
 
OTP Quiz.

Five ships you’re into right now

01. Brittana (Brittany+Santana) Glee

02. Gelphie (Elphaba+Galinda) Wicked

03. Faberry (Quinn0Rachel) Glee

04. Dramione (Draco+Hermione) AVPM/AVPS

05. Calzona (Callie+Arizona) Greys Anatomy

Three ships you liked, but don’t anymore.

06. Emaya (Emily+Maya) Pretty Little Liars

07. Quartie (Quinn+Artie) Glee

08. Finchel (Finn+Rachel) Glee

Three ships you never liked.

10. Artittany (Artie+Brittany)Glee

11. Paige Emily, Pretty little liars

12. Elphaba Fyiero, Wicked

Two ships you’re curious about, but don’t actually ship.

13. Pezberry (Rachel+Santana) Glee

14. Fart/Queen Jesus (Quinn+Joe) Glee 

QUESTIONS

 1.  Why do you dislike #11 so much?

För att Paige allmänt suger...

2.  Who is someone you know that ships #14?

Uhm... venmne faktiskt...

3.  What would be your ideal scenario for couple #3?

A KISS! Nejmen typ romantiskt ögonblick, stirrar in i varandras ögon...yadayda

 4.  Which is your favorite moment for couple #1?

Ugh...svåårt... Kanske efter Nationals i Säsong två, när Brittany bara everythings possible, typ :P Eller deras BreadstiX date, när dom håller hand under servetten x3

5.  How long have you been following couple #5?

Uhm...sen dom  blev ihop antar jag...

6.  What’s the story with #8? What made you stop liking them/caring?

Asså när jag började kolla på glee så shippade jag dom typ allmänt bara för att andra människor gjorde det. Jag började av shippa dom när jag läste mitt första Faberittana fanfic :3

7.  You have the power to make one ship non-existent. Choose from #10 or #12 

#10, för att om inte Artittany hade funnits så hade Brittana skapats redan efter typ halva säsong 2... om inte tidigare ;)

8.  Which ship do you prefer, #2 or #4?

#2 tror jag... för att dom är fan menade för varran!

9.  What interests you about #14?

Dom är så söta tsm :3 fast jag tycker att Ryan bara leker med Quinns förhållanden...

10.  Why did you stop liking #7?

Började gilla Fart ist :P

11.  Did your waning interest in #9 kill your interest in the fandom?

Finns ingen 9:a...

12.  What’s a song that reminds you of #5?

Girl you've got me walking on sunshine...

13.  If you could have any of these two pairings double-date, who would it be?

FABERITTANAAAAAA!!!

14.  Have #2 kissed yet?

Förmodligen ;)

15.  Did #4 have a happy ending? If the show hasn’t ended yet, do you think a happy ending is likely?

Nee :'( Dumma Ron, fast man vet ju aldrig i AVPSY

16.  What would make you start shipping #13?


Inget!!!!!! Brittanas love is to strong!!

17.  If only one could happen, which would you prefer, #2 or #5?

Gelphie tror jag... faktiskt... eller kanske inte... skulle det hända i musikalen eller boken? Båda? För jag skulle bara ha boken då, eftersom att det är dyrt att gå på musikal, medans jag skulle kunna se Calzona heeeellaa tiden....

18.  You have the power to decide the fate of #10. What happens to them?

Brittany skulle lämnat honom för Santana redan i Sexy.. eller nejj, hon skle aldrig börjat dejta honom i Duets, och Artie skulle fortfarande vara kär i Tina

19.  Which of these ships do you love the most?

BRITTANA obvoiously! yupsi doo :D

 

 

TOTES!

image

my feeeels!!!

 

 

 

FAN OM RYAN BREAKAR UP BRITTANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅ JÄBLAQSFHYIÖD

SITTER FAN HÄR OCH GRÅTER NU, JÄVLA BLAKE KOMMER DÄR OCH BARA #JAG VILL DEJTA BRITTTANY"

FUCK YIU!½!!!!!!!!!!!!!!!!

YOU CANT BREAK BRITTANA UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IEYBGTJFMXSLMVJLNIÖ,ÖSCXAÖX

EVERYBODY FOUGHT SO HARD FOR THIS FUCKING SHIP, AND NOW AFTER ONE SEAON AND 3 KISSES YOUR GONNA BREAK THEM UO????????????? THATS IS JUST FUCKING CRAZY1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UGH!

OMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGAAAAAAAAAAAAAAAAHD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HATARHATARAHATARAHARAYATRAHARA RYAN!!!!!! FUCK YOU1

HIOPASEFKSJ.DBFOASE

image

blläfwääsdfa'asdfä'asdföåasöåasdfåpasdfasflåpasfåpasfkåp

 

I NEED BRITTANA TO LIVE!

image

image

image
image
image
HEDÅ :(
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0