YOU'RE HARRY FREAKIN' POTTER, YOU DON'T UNDERSTAND YOU'RE A LEGEND MAN TO US ALL!!

image
glee simpsons 300x185 Glee cast animated on the Cleveland Show on Fox
det var vad jag behövde till ig :3
BTW följ mig---> Brittanaislove<------
 
Jag är hemma nu bitchess !
Imorrn ska jag på ngn slgs fest...
På söndag troooor jag att jag ska va mä Tindraa! ;D
jjag har duffat nueah...
 
jajja....
jag tänker rita, dirrty shit ya know!
Jag har ett skit stort sår i nesan... :(
 
Okay, så nu för typ en halvtimme sen så skle jag göra en liten demonstrativ bild i paint.... 
...en halv timme senare så slutar jag med det här:
 
Yapp... jag tror alla katt-ägare känner igen sig i detta...
 
hajjdåe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0