La coca raaaacha!

JAg har bestämt mig för att se halva Glee avsnittet nu och halva när jag kmr hem,
Sen kan jag ju se det igen och rita samtidigt...
Jag är en smart affärsman...
Naya kmr rappa på regionals, till fly med nicki minaj ( Lea och Kevin sjunger och Naya och Darren rappar  xD)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHSSHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHÅAÅHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Om ni ser början av avsnittet så fattar ni vad jag skrattar åt...
http://uk.eonline.com/news/watch_with_kristin/tvs_top_couples_vote_final_four/292019
http://uk.eonline.com/news/watch_with_kristin/tvs_top_couples_vote_final_four/292019
Rösta på
keep the votes coming!
Alla mina 3 blogg läsare = Jag, Elsa och ngn annan stackre som jag är väääldigt tacksam för : 9
Nu gör jag una paint bild: 9
Jag ska till londooooon, om två månader...
jag tycker inte om Wills elevr, om ngn sjöng coc racha ( ursäkta stavningen ) för min klass i klass rummet, skulle jag bli as glaad!
Speciellt ifall det var Mathhew Morrison...
Orkar inte painta-.-
gutten nacccht!

Kommentarer
Postat av: GERDA :3

vad leeskigt o__o

Jag hade ju typ fräknar :33

2012-02-09 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0