My heart's the stereo it beats for you so listen close...

VÄRLDENS HEMSKASTE MARDRÖÖÖM!
Jag drömde fösrt att jag, Anna, Kia, Mamma ( kanske pappa och Peter också.. minns inte)
Var och shoppade och jag skle shoppa en mössa som såg ut såhär:
Den kostade 79 kr, Det fanns svart också och dom stod högt upp på en hylla, så vi fick ta en sån där pinne att ta ner dom med, och då mördade pappa en av dom svarta...
Sen gick min dröm över till at Elsa och jag delade ett rum i Indien huset såg ut såhär:
Och det fanns mattor inne i  det ( det var lägenheter ) Under mattorna vare massa skalbaggar :S
Och det sprang runt katter där inne, men mest skalbaggar :[
Yepp det var mardrömmen!
Jag missade teatern igår : [
Honesty, Respect and Dance these are the foundations of the Berry family!
LOOK! it's Julia in a mustache!!!!!!
ä vi inte coola??
Det var i lördags då jag var tillfälligt deprimerad och grät för att jag hatar kändisar så mycket! :'(
My doooor
Haha jag älskar Rachels pappor!
Mehee
Och nu kmr... GIFS!!!
Gutten natt IGAG SKA JAG ÄTA SOYA KORV OCH ÄÄÄÄÄÄGGGG!!!: ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0