Now and then we like to play one guitar together.

Kay so jag har officiellt kollat på det Heart 4 ggr
Och på Brittana scenerna mint 30 ggr :S
Please dont judge me....
Okay vill ni se ngt seriöst freaky??
Fast först...
Haha
Nejjmen, jag vet inte om ni vet men det finns "teorier" om att Sugar, Rory, Harmony ( och ngn annan som jag har glömt bort :S) Kommer från framtiden ( för er som inte har fattat så pratar jag om glee)
Asså, Sugar är då Brittanas, Harmony Faberrys och Rory Finnchels( antar jag är nt säker på Rory)
Och nu kmr det läskiga!
OMG!!!!!!!
Asså Elsa jag kan se ditt ansiktutryck framför mig, du har det där "och?" uttrycker lr hur?
Munnen lite öppen, ögonbrynen aningen upphöjda och kollar med en konstig blick på mig!!!
Jag seeeer!!!
Stirra på den röda pricken 30 sek, sen kollar du och blinkar massa på väggen : ]
Cooolt! : ]
Dont ask..?
:D
Elsa vägrar ge mig sin nya bloggadress saki
HEJ DÅ NU GÅR JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0