We arn't all just door to door bible salesmen like my dad...

Hahaha : ]
Jag lyssnar på Stronger med the troubletones : ]
Så bra, gaaash jag älskar attt Naya och Hemo sjunger tsm, dom borde göra det mer : ]
Har ni hört fly?
Jag tkr dom borde ge Naya mer rap i den för hennes röst är fett niceig, så här ghetto!
Vet ni?
Jag vet vrf Sugar valde Rory ist för Artie (förutom det där med deported...)
Hon kan ju nt dejta sin biologiska pappa O_o
Gisssaaaa vad jag har för mobile backgrund..!??
:3
Haha, och min dörr:
Orkar nt rotera den...
Det här är asså insidan av min dörr : ] den som jag ser hela tiden: ]
Den hade vart ännu finar om jag hade haft färgskrivare...
BEHIND DA SCENEEES!!!
jAG HAR TRÅKKGGHT....
Haha, när jag ser den ghär bilden så kommer glee in i backgrunden! ( jag ser på heart, och Amber håller på att sjunga I will always love you, jag ba guuu va syncad den är!!! och vafför visar dom bilder av Amber ibackgrunden..?)
..???
Now im går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0