Come and trim my christmas tree

OMG Jag är sååå!!!!!!! Glad!
Heather, Naya, Lea mf KOMMER TBX FÖR EN SÄSONG ¤ AV GLEEE!!!
Jag gr'ät serriöst när jag fick veta + att nästnästa avsnitt kmr va ett 2 timmars lång avsnitt i Michael Jackssons ära, dom kmr sjung 10-12 låtar typp!!!!
+ Att ´Naya tweetade "Love is in the air" med den här bilder:

´+ att det är Brad Falchuck ( mobba nt min stavning ) som Gör Alla hjärtans dag avsnittet!!!
OMG JAG ÄRR GLADAST I VÄRLDEN.!
Idag ska jag va med ELSa vi ska till HC och jag ska köpa en ökänd sak och en ny dagbok : ]!
AAAAAAAH! XDDDDDDDDDDDDD 8D8D8D
SÅÅÅÅÅ GLAAAAAD!


SPOILEEEERS!!!!!!!

Här är en video från nästa veckas avsnitt, jag lägger bara in länk för att inte spoila för mkt!
+
Att jag nt vill se den xD

http://perezhilton.com/tv/GLEE_EXCLUSIVE_Kevin_Mchale_Matthew_Morrison_and_Harry_Shum_Jr_Perform_Moves_Like_Jagger_Jumpin_Jack_Flash_Mashup/?id=f01e96fc6ee28&autoplay=false


Uhm... det var ngt mer...

Det här ar Gloria Estafan och hon kmr spela Santanas mamma, Brittany kmr vara involverad i deras storyline...

Samcedes kmr sjunga Summer lovin'
Och det kmr flashback xD

Jag har just insett att jag har spoilat mig själv alldeles för mkt... : [

Men jag vet ändå att det var ngt mer...
Jusste Will kmr fria till Emma, fast det vet väll alla redan....
Go Wemma!!!
 xD

Ajja, jusste Go Samcedes också xD
!!!

heheh,
gunna!

Kommentarer
Postat av: GERDA :3

Elsa vrf måste du nörda saker ___?

Jag förstod inte ett ord av det där u______û

2012-01-15 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0