And yeah, Kurt looks like Jimmy Fallons butch daughter.

okej så just håller Elsa på att berätta om sin dröm, om ngn papegojja som skulle med på bal.
Sen skulle typ papegojjan flytta in oc sen var jag och Elsa på grönan men Elsa tappade bort mig på en gång,
Sen träffade hon Sara Raita... m.m.
Sen hittade hon mig och typ slutade drömma...typ...

Just nu väntarisch jeg för Else...
Yep...
that's just how i doaat!!!

Okayy ni måste kolla på videon på de här lämken :

länken är här-----> http://teambrittana.tumblr.com/post/16180085730/marlak-gleecrack <---- hääär

Ni vet avsnittet I kissed a girl?
Jag undrar varför dom nt tog mä den här scenen?

Jag lovar att alla fans skulle bli nöjdare med iaf liiiiiiiite Brittana i avsnittet som bara typ handlade om Santana...

oMiiiugucjj

Jag fyller snart år xD
glllaaaaaaad!!



Jaa.. nu ska jag snart möta Elsaa!! : ]

sess

Kommentarer
Postat av: Ella

Hur mycket fyller du! :) Du är ganska lång men du har skit snygg hårfärg :)

2012-01-21 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0