NÅNTING NÅNTING, HIGH HEELED SHOES, DOESN'T MEAN THAT I'M A PROSTITUTE!!

Jallou :)
Jság är in the buuutifull Askåne med den buuutifull Elsa da H! :=3
nu ska jag lägga upp bilder från fb :))
Nehe, det skle jag obviously nt....
Den här datana har damp...
mammaaaaaaahhhhh og´hohohohohoooooo!!!!!!!!!!!!!
jag lägger ut gammla bilder igen...
 
(ignorera mig och Snooki)
Visste ni att det är fysiskt omöjligt att shippa Rivergron????????????
sök bara på http://tumblr.com/tagged/rivergron så får ni seee :D ;'D
Glee har börjat filma igen, Lea gjorde sin första scen idag.
På en bild så har inte Heather på sig sin cheerio unifrom.
UHHMIGUUUSSSHSHSHSHSHSHSHS!!!!!!!!!!
NAYA I STREEYCLOTHES :'D
DEAAAD!!!!!!!!!1
holicrapp!
hoppas hon har samma stil i säsong 2 :3 Aaaaaahhh ( dreaming sigh )'
To da morrow we go to Göttlanaanaaad :D
Aweshum!! :D
 
DET GÅR JU INT ATT KPOPIERA BILDER PÅ DEN HÄR JÄVLA MACBOOKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!D:
dådå 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Om inte du bloggar snart så kommer jag att puncha dig i facet. Skojade bara lilla sockertopp, men seriöst, blogga!

2012-08-06 @ 03:36:14
URL: http://elsavonheiijne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0