Wait! Don't tell me, red hair, hand-me-down clothes and a stupis complexion. You must be a Weasly!

Hejehj :D
jag har tråkigt, så jag tänker göra det här :)
Well I have a lot of free time at the moment, I think I’m going to try this, see how much I can improve from drawing every day rather than just when I feel like it. If anyone else is doing this let me know, it would be good to talk with someone about it :)
I'm gonna rita  på ett papper och sen fota :)
Första bilden jaoo! Haha :P
Nejmen, det är jag, den är lite slarvig för ritade bara på 5 min :S
Jag har bråttom för jag måste duscha soch sen till landet.
Jag ska till anna i Gävle och fira midsommar :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
AWESOME :D KUUL
Haha :D
Föst ska jag till landet tho -.-
Nu ska jag duscha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0