SWAGGER JAGGER, SWAGGER JAGGER, YOU SHOULD GET SOME OF YOUR OWN!

Yellu, jag sitter in da skool :3
Vi har haft läxförhör... det var enklt...
Bara för att det inte kommer nya glee avsnitt, och varje gång jag tittar på ett gammalt så börjar jag typ gråta, så har jag börjat obsessa vid Cher Lloyd...
Yep, hon är awesome,,...'ä.dfsd
Okajj, jag ska inte säga ngt som bara gör så att alla blir out weirded av mig...

OMG CHER LÅT MIG ÄLSKA DIG :'D
DU JAG OCH NAYA MOT VÄRLDEEEEEEEEEEEEN!!!!!!
ASDIHASIDGASFHASIUFAdhasodfhauödfhydqsd!!!!!!!!
wäÄÄwääÄWÄÄäÄÄ
Jävla damp kändisar :(
OUPS I DID IT AGAIN!
hur fan kan folk va så jävla perfekta som hon och naya D':

¨
¨
image¨¨
I FEEL LIKE IM ON TOP OF THE WORLD WITH YOUR LOVE!!!!
Okajj nu känns det som jag cheatar på Naya såå...
CHEETAS IS THE WORLDS FASTEST LIVING LANDSPEED ANIMAL!
image
asasdhaskdhaskdgaskjdhgasfasdjkasgkhdgasjdgashdfasjdgh LIFE RUINER :')
ALLA RIVERGRON BILDER, OCH DET ÄNDA JAG GÖR ÄR ATT ÖNSKA ATT DET VAR HEYA :')
¨
nU GÅR JAG OCH DÖR GUTEN BAJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0