ewgfökweötlsmeldnkladjö

Hje :)
Jag ska till la francia imorrn :D
OCH VET NI???????????
DIANNA AGRON ÄR OCKSÅ I FRANKRIKE jklsafhakguailusgfsildjgfsdiljgfsdbnighiföighfihgsdjkfkdjbhvksdfhudkufgsduifsd
:'D:'D:'''''''''''''''''''''''''''''''''''''D
FANGÖÖÖÖÖÖÖL!!!!!!
oiöhxcuasguiöasguioöaxhiosuoaxuoöchuxöcbhcuhsoöchsochas
OMaaaaGAGAGAG
jag kommer inte ens träffa henne men jag kommer va i samma fucking land som henne :''''''''''''''''''DDD
Jag fick minor freak-out när jag insåg att frankrike har samma time-zone som vi!
JAG ÄR I SAMMA TIDSZONE SOM LADY DI!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Mamma och pappa tycker jag spelar för hög musik.
Vet ni vad jag säger om det???????????????????????
PPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTTTTTTT
 
people are saying there's snow....
I don't see it D:::::::::::::
:(:(:(:(:((:(:(:(:(:
 
Nu är jag så deprimerad så jag går och läser lite fluffy brittana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0